horselive

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Ida Andersson - 22 februari 2011 19:33

Nu har jag gjort ny header, så vad tycker ni ? :D


Hade varit roligt att höra vad ni tycker :)


   

Av Ida Andersson - 22 februari 2011 18:53

 Ja vad ska man säga ?
Jo typ att jag bara provat att broda en gång och att idag gjorde jag det helt själv!

Stolta Ida, som har en snäll häst ?   


Iallafall så ska jag typ inte göra så mycket alls ikväll, det kommer några som ska snacka jobb med mamma och pappa, och dem har med sig två små barn också som jag VERKLIGEN inte ska passa !!


 Orkar typ inte vara social ikväll.

Men jag ska vara social mot er bloggläsare, jag ska försöka lägga upp mer ikväll.


Men glöm inte att svara på Frågan, så att jag har några bloggar att läsa ?

  

 

Av Ida Andersson - 22 februari 2011 13:57

 Är det någon som vill bli reklamerad här på bloggen ?


Då är det bara att säga till och om ni vill så kan ni skicka in en bild som jag lägger upp till er länk.


Det enda jag kräver är att ni skriver upp min blogg på ett inlägg också :D


Så någon som ä rintresserad så säg till !


    

Haha ni får ursäkta bilden!



 

Av Ida Andersson - 22 februari 2011 11:25

Fråga till er:


Har ni blogg ?

Isåfall, vad heter den ?


Behöver lite roliga bloggar att läsa ;)


  

..

Av Ida Andersson - 22 februari 2011 11:22

Idag har jag inte bestämmt mig om jag ska låta han vila eller om jag ska sritta honom en runda.

Han har ju varit ganska duktig igår :P


Jag ska ju kanske träna på torsdag igen för Ulrika,

såjag vill inte låta han vara för länge.

Men Jag kanske kan låta han få vila idag och rida till ridhuset imorgon :)


Hehehe, som jag sitter och tänker för mig själv.


Någon som vill ha något att läsa om ?


 

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards