horselive

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ida Andersson - 7 februari 2011 21:58

Här kommer bilderna jag lovat er, dem är tagna i hans hage :D


          

Jag har också några bilder efter jag har ridit honom, är det något ni vill se så får ni säga till ! (L)


 

Av Ida Andersson - 7 februari 2011 19:40

 Idag har Hickory fått vila, men jag har ända varit hos han en stund och mysat lite.

Jag kan berätta om läst-träningen igår..


Han tyckte det var lite konstigt, och han gick långsammt först men han gick upp.

Sen bakade han ut lite för tidigt så jag händeinte riktigt med, men det var bara att ta om det och det gick jätte bra!


Sen skrittade jag ut en runda på honom runt Jägersbo, det gick också super och det var liksom första gången han har varit där och han var jätte lugn och fin, stolt man blir över honom!

Idag har jag varit en runda in på hööksoch bytat lite grejer så nu har jag ännu mer pengar som jag kan spara till göteborg :D


Jag tänkte jag skulle ladda upp lite fina bilder på Hickory idag ocskå :)



 


Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards