horselive

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Ida Andersson - 12 februari 2011 21:46

 Hejsan, jag har fått klagomål om att jag lägger upp samma bilder om och om igen men nu är det så att Hickan är jätte svullen på sitt vänstra framben och jag kan då inte rida honom.


Vilket jag hoppas ni förstår!


Jag är inte så himmla glad för att han är skadad heller..

Men jag hoppas på att det har lagt sig om några dagar så att jag kan sätta igång.



P.s jag har andra saker i mitt liv än att blogga  ;)


  

Av Ida Andersson - 12 februari 2011 11:25

Förlåt för att jag inte bloggade igår var inte inne på hella dagen så har inte haft någon tid till det.

Men igår var det meningen att jag skulle rida men när vi hade tagit in hästarna så blev det ju värsta snö vädret och det blåste och allt, så jag fick hoppa över det.


Idag är det fint väder så idag ska jga rida i padocken .

Mamma skulle följa med och då kanske hon kan fota något lite också :)




Jag tänkte jag kunde ha en frågestund här på bloggen, vad tycker ni ?
fÖR OM NI INTE FRÅGAR NÅGOT SÅ ÄR DET JU INTE LÖNT ATT HA FRÅGESTUND <; 



Hickan får stå för en super söt bild ! ♥♥♥♥  

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards