horselive

Alla inlägg under november 2010

Av Ida Andersson - 29 november 2010 21:24

Hejsan svejsan igen nu hinner jag inte igen men jag har tyå sovit hella helgen och nu ska jag verkligen försöka ta mig tid att börja blogga ordentligt, vi har prov imorgon också sen ska jag rida men vi får se om någon kan fota då   

 Men jag kan väll berätta om vilken tystnad jag går igenom nu..

Jag saknar min lilla älskade vän.

Känn som jag lika gärna kan gå i sönder. Jag saknar verkligen att ha en vän att komma ut till varje dag efter skolan, och att den vännen bara är där för mig. Som bara vill vara med mig..

Hoppas det är någon som har häst och kan tänka sig så som jag känner mig just nu.       Men nu räker det med sånt.

Jag skriver förhoppningsvis imon.

Av Ida Andersson - 24 november 2010 20:07

 Hejsan, alltså jag skulle bara in och skriva att jag inte hinner blogga så mycket idag för att vi har sjukt mycket i skolan nu.

Vi har No-prov, eng-gloser & spanska gloser.

Jag orkar inte !
Men på Fredag så ska jag Blogga och jag ska också lägga in det första tipset (;

Så vi höres imorgon om jag har tid eller på fredag.

På fredag ska jag också rida så det ska bli kul kul (:


Kram Ida

Av Ida Andersson - 23 november 2010 15:26

Hejsan, nu har jag startat en häst blogg.

Jag gjorde det eftersom att jag tyckte det vara bättre med en häst blogg och en vanlig blogg, som jag har den heter Idaaandersssson.bloggplatsen.se

Gå gärna in och kolla på den också (:
Men i denna bloggen så kommer jag framförallt ge tips om hästlivet och lite roliga grejer man kan göra.

Jag kommer Lägga in ett nytt tips varje vecka.

Jag kommer också skriva om mitt hästliv, tyvär har jag ingen häst förtilfälet pga att vi fick avliva min lilla polle ):
Men då blir det också roligt när jag ska leta häst för då får ni hänga med på vilka hästar jag provridit och massa roliga saker.

Hoppas ni följer min blogg och mitt hästliv!
Kram Ida 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards