horselive

Alla inlägg under december 2010

Av Ida Andersson - 31 december 2010 17:01

 Ja idag är årets sista dag, känns jätte skönt !
Detta året har faktiskt inte varit sådär en höjdare, så nu längtar jag efter ett nytt år där jag kan börja om från början.


Idag har jag försökt rida på en över spänd ponny samtidigt som det sköts raketer.

JIPPII!! Eller inte..  


Någon annan som tycker det är skönt med ett nytt år ?  


Ja hoppas på ett inlägg senare, måste också säga på att jag hoppas på mycket fler kommentarer och en bättre statisktik nästa år !

Barar så ni vet    

Av Ida Andersson - 30 december 2010 23:32

 Här kommer filmen, och nu vill jag ha många kommentarer !

Annars blir jag ledsen..


Nöjda nu ?

Av Ida Andersson - 30 december 2010 22:48

 Ja, filmen är för stor att ladda upp men jag ska prova ett annat sätt också.



Men ni får en bild på honom iallafall.

Kommentera vad ni tycker om honom behöver verkligen det !     


Filmen kommer om ca 35 minuter.  

Av Ida Andersson - 30 december 2010 21:00

 Nu har jag kommit hem, har varit och provridit Hickory idag igen.

Det gick mycket bättre denna gången, och jag gillar honom jätte mycket. Det var också jätte bra när sadeln passade.




Om en liten stund så kommer filmklipp och bild också på honom  


Kan ni inte då kommentera och säga vad ni tycker om honom, så kan det hjälpa mig nu när jag ska bestämma mig.  

Av Ida Andersson - 29 december 2010 20:04

 Nu blir det bara mys med familjen, vi ska kolla på bonden nu sen blir det zorro och glass.


Mysigt mysigt, här på bloggen börjar det ta sig med besökare och kommentarer.
Jätte roligt tycker jag, och jag hoppas att det ökar nu hela tiden.


Tack till alla som läser bloggen.


Imorgon blir det att åka och rida på Hickory igen, längtar !
Senare ikväll får jag putsa stövlarna och min sadel, vi ska prova den imorgon på Hickory. Hoppas att den passar för den är helt ny då jag inte han rida med den, typ bara några gånger på Bodyguard.


Senare ikväll kommer också ett inlägg. 

Av Ida Andersson - 29 december 2010 13:37

Jag Hissar detta tränset från hööks!

   Man hittar det här : http://www.hooks.se/product.aspx?productid=300320&deptid=3&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


Det kostar 399 kr



Jag Dissar denna hjälmen då det är en plastig kopia av den riktiga John Whitaker hjälmen.



   Så ser den ut, den finns på hööks för 1099 kr.



Har ni synpunkter så kommentera !


Av Ida Andersson - 29 december 2010 12:49

 Ja godmorgon på er, jag sov till halv 1 idag..

Jag tror jag får skärpa mig nu, hehe.


LIte senare kommer hiss och diss.

ska också försöka komma på någonting annat till bloggen.


Har du något förslag så kommentera, väldigt tacksam om ni har någonting !




Av Ida Andersson - 28 december 2010 20:20

 Önskemål om att se en till bild på Hickory så här kommer dem.


    

Komentera om ni har synpunkter  



Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards