horselive

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Andersson - 28 februari 2011 18:41

Jag har ridit till ridhuset idag och ridit en stund, han börjar bära sig själv jätte fint nu och han är mycket lägre i nacken, vilket vi övar på.


Snart tror jag att jag hittar min sits på honom också.

Men det behövs lite tid att rida in sig själv på en ny häst.


Jag känner mig så trygg på honom, inga problem alls med honom.


Imorgon ska jag inte rida utan det blir till att plugga .. :(


Men sen på onsdag kanske jag ska rida, och sen på Torsdag ska jag och Frida försöka igen.

Vi ska rida till ridhuset och rida tillsammans.

Ska bli jätte mysigt !


Annars inget mer tror jag inte ;)


  

Jo föresten skulle ni vilja se vad jag har för outfiter när jag rider honom ?


 

Av Ida Andersson - 28 februari 2011 18:39

Fråga till er :


Läser ni min blogg varje dag eller bara sådär ibland ?


  

Av Ida Andersson - 28 februari 2011 18:36

Ja jag har fått en fråga om jag inte kan börja blogga med en annan häst tjej.

Men det är lite svårt för typ alla jag känner bloggar redan med någon annan.


Men visst om någon är intresserad kan jag också vara intresserad av att blogga med någon ny här på bloggen, det blir bara roligare och fler inlägg.


Men finns det någon som är intresserad ?


Isåfall är det bara att höra av sig.


Mer inlägg kommer strax ;)


 

Av Ida Andersson - 27 februari 2011 17:07

Här kommer bilderna från idag:


             Jag kunde bara rädda en rid bild.

Men jaja det finns en iallafall.


Kommentera vad ni tycker om bilderna !


 

Av Ida Andersson - 27 februari 2011 17:00

Fråga till er :


Av blogg.se och Bloggplatsen.se

Vad tycker ni är bäst ? 


  

Av Ida Andersson - 27 februari 2011 16:37

Här kommer det jag har köpt i GHS  :



              


Sen har jag också köpt ett par benskydd som ni sen ser på bilderna när jag red idag.


Ni får gärna skriva vad ni tycker ! :D

Av Ida Andersson - 27 februari 2011 16:30

Nu laddas bilderna upp, så alldeles strax så kommer det bilder på det jag köpte och från idag när jag red.


Tyvär så fanns det inte ens 3 kommentarer när jag loggade in så det blir ingen överaskning :(


Men vi får se om det blir bättre, annars blir det inte lönt att blogga..


Och nu är bilderna klara så ska lägga upp dem nu :D


 

Av Ida Andersson - 27 februari 2011 15:19

HEJSAN !
nu är jag hemma igen, och jag har haft fullt upp hella dagen.


Jag har försökt få tag i Frida eftersom att vi kanske skulle ridit idag, men jag fick inte tag i henne :/


Så istället red jag till ridhuset och mamma har tagit bilder.

Men dem i ridhuset blir inte så bra, alla är jätte sudiga men har några andra också.

Ska också lägga upp vad jag har köpt i göteborg ! (L)



 


Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards