horselive

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ida Andersson - 2 februari 2011 22:32

 Jag hinner inte lägga upp Bloppisen idag det får bli någon annan dag.

Det blev ju väldigt sent när vi var ute i stallet och skrev Kontrakt.

Men de blev riktigt bra i hans box och allting så det blir nog super.


Imorgon Kommer Hickory !


Och pappa har erbjudit sig att vara fotograf, han verkligen ÄLSKAR att leka  profs fotograf.


Så det blir förmodligen lite fina bilder på Hickan.

Längtar Längtar Längtar !!!!


Vi höres imorgon


 

Av Ida Andersson - 2 februari 2011 15:48

 Ja jag hinner inte lägga upp Bloppisen nu men jag gör det när jag kommer hem, vi ska snart åka och löpa lite grejer till stallet sen ska vi fixa ute i stallet !


Nu måste jag ut och leta reda på mina ryktborstar.


Så Bloppis kommer upp ikväll.


 

Av Ida Andersson - 2 februari 2011 12:33

 Ja jag är som sagt sjuk idag igen..

skit tråkigt att bara vara hemma, men jag måste bli frisk tills imorgon!


Jag tror att alla vet vad som händer imorgon, eller ?


Jag vet iallfall.


Ikväll ska vi ut och fixa i stallet, göra allting klart tills han kommer hem.

Imorgon tar jag med mig kameran och jag hoppas pappa är så snäll att han kan ta några fina bilder på han och kanske när jag skrittar han också.


Längtar !


Jag tänkte att ni kanske skulle vara intresserade av en Bloppis här på bloggen jag har en massa grejer som jag behöver sälja så jag tänkte ta bilder på det nu sen lägger jag ut det på bloggen och om det är någon som är intresserad så är det bara att säga till !


 

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards