horselive

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Ida Andersson - 20 februari 2011 20:30

Hejsan, nu är jag tillbaka från stallet, det gick super bra när vi red ut i oropsskogen.

Jätte mysigt var det också.


Hickan var lika stabil och glad som vanligt !

Sen efter att vi hade ridit gick jag och mamma in till Martina och drack varm schocklad mjölk, det är verkligen jätte härligt med sånna männsikor som dem.


Så vi satt och pratade jätte länge, jätte mysigt !



Det fanns 1 önskemål om vad Hickan får för mat och sånt, ingen mer som vill veta ?

För annars vet jag ej om det är lönt att skriva om det om bara en person är intresserad ;)


Men jag kanske gör det ändå om jag har tid.


Jag är verkligen jätte taggad för Gbg nu det ska bli så himmla kul och jag ska shoppa som f*n ( bara den).


Fler som ska ditt ?


 

Av Ida Andersson - 20 februari 2011 13:39

 Nu är jag snart påväg ut till stallet, 

Jag och Martina ska ut en runda.

Men jag tänkte att jag skulle rida lite på banan en stund dår Hickan har blivit ganska pigg nu så att han inte ska hålla på att små trava hella tiden :)


Ikväll händer det annars ingenting så jag får väll vara duktig på att blogga istället.

Någon som har något dem vill veta om Hickan eller om mig?


Skriv då vad, tex om ni vill veta vad Hickan får i foder väg eller vad för utrustning jag använder?


   

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards