horselive

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Ida Andersson - 4 februari 2011 16:08

Så jävla Störigt att när man tar med sin kamera så står det att Sim-kortet är låst.

Jaja, jag får lösa det tills imorgon..

Jag ska iallafall skriva om mitt ridpass idag.

Eller jag kan ju börja med att vi kom ut till stallet vid halv 9 i morse för att sätta skydd på Hickory och fixa med täcket på honom, sen åkte jag hem och åt, och då ringde dem som bodde där och sa att Hickory hade fått av sig hela täcket ?!!

Jag fattar inte hur han gjorde det den lilla busen.


Iallfall tog vi in honom och så red jag bort till ridhuset med brodar såklart.

Det gick super bra när jag red honom, han lyssnade jätte fint, och jag tränadepå att gå framåt alltså han får inte gå för långsamt.

Det gick super jag tränade och lite öppna och slutna.

Som gick också gick bra.

Sen red jag hem, satte på ett annat täcke under och spände alla remmar på täcket.

Sen har jag fixat ute i stallet, sen var jag hos han i hagen ett bra tag och skämde bort honom med lite godis.


Ja, mer kommer sen



 

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards