horselive

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Ida Andersson - 1 februari 2011 19:50

 Ja jag ska skriva om ändringarna.


Innan var det sagt att jag skulle stå på blommeröd, det var också bestämt att Hickory skulle komma i fredags.

Men det är varit så himla mycket problem med hagarna, och  vi har kollat på ett annat stall innan, så i söndags när vi skulle ut till blommeröd och fixa så fick vi inte det och då orkade vi inte mer utan vi sa att vi kollar på det andra istället, men jag hade också sagt innan att jag gärna velat stå hos min kompis Martina som och har stall, Så viringde dem och det hade plats så jag blev jätte glad.

Det blev alltså en väldigt vändning men nu ska jag stå hos Martina och de kommer bli super bra, Hickory kommer verkligen att trivas där.


Det känns jätte bra och Hickory kommer i övermorgon!!


Det kommer verkligen bli super bra.


Jag tänkte också skriva att det nu såklart kommer bli roligare att läsa bloggen eftersom att jag ska ha Hickory, men det är inte så roligt att blogga om ni aldrig kommenterar, så det hade hjälpt  mig jättemycket om ni skriver till mig.
Så kommer jag såklart vilja blogga mer och satsa på bloggen.


  

Av Ida Andersson - 1 februari 2011 13:35

  Fråga till er :


Skulle ni vara intresserade av en tävling här på bloggen ?



  

Av Ida Andersson - 1 februari 2011 13:28

 Jag är sjuk idag igen, jag är typ helt borta :(

Men jag måste vekligen bli frisk nu till att Hickory kommer hem !


Det har blivit jätte mycket ändringar med stallplats och sånt, så jag lägger snart upp hur det kommer att bli.



 


Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards