horselive

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ida Andersson - 10 februari 2011 21:40

Detta inlägget tillägnar jag till min mamma.


Hon förstår nog inte hur mycket jag älskar henne, och hur mycket hon gör för mig.

Det kommer jag aldrig att kunna beskriva till henne.

Hon hjälper mig med allt, Hästen skjutsar mig hella tiden, ställer alltid upp.

Hon finns alltid där för mig.


SKulle aldrig klara av att lämna min mamma, det skulle inte funka utan dig mamma.

Det var dig jag kunde luta mig på när jag förlorade Bodyguard.

Du har alltid till för att prata med mig och trösta mig.


Hon gör mitt liv helt!


Så mamma jag ÄLSKAR dig och skulle verkligen ínte klara mig utan dig!



  

HAha, världens snyggaste 80-tals mamma !



 


Av Ida Andersson - 10 februari 2011 16:40

Idag är det ingen rolig dag för idag ska jag inte rida.

Skit väder ute så han får stå idag jag har ju faktiskt varit duktig med att rida honom i veckan !


Men ska ändå ut och mysa lite med honom.


Idag har vi haft Matte prov..

Finns inte så mycket att säga om det, men jag tänkte lägga in en lista sen om jag hinner göra den.

Jag ska göra en lista på vad jag är sugen på att köpa i Göteborg.

Jag längtar sjukt mycket !!


I call it love (L)

   

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards