horselive

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Ida Andersson - 3 februari 2011 22:52

Jaa nu har äntligen Hickory kommit hem, han var väldigt cool när vi tog in honom han kollade inte ens på dem andra hästarna.

Sen har han redan druckit ur vatten koppen, vilket han aldrig gjorde innan, haha han har lite roliga grejer för sig !


Tyvärr kunde inte pappa med idag men jag ska rida honom imorgon också såklart .

Mamma ska med så hoppas att hon kan fota!


Imorgon ska vi ut till stallet vid halv 9, sen ska vi sätta skydd på honom och sedan ta ut honom i hagen, sen ska han få stå där en stund tills jag ska åka ut och broda honom sen ska jag rida till ridhuset och rida honom lite.


Mysig dag !


Vi höres imorgon med många bilder ;)


 

Av Ida Andersson - 3 februari 2011 14:17

Idag kommer han !!!!


JAAAAA, nu ska jag bara byta om sen kommer han vid tre till ridhuset.


Åhhh, jag är så lycklig över denna lilla häst !



Pappa lovade att fota så förhoppningsvis blir det bilder ;)


 

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards