horselive

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Ida Andersson - 4 januari 2011 21:42

 http://mysweetpony.blogg.se/



  


Jag försöker vara med i lite olika tävlingar så att jag kan få lite mer besökare.

Så det är därför det ibland kommer upp lite tävlingar;)

Av Ida Andersson - 4 januari 2011 20:21

 Ny header vad tycks ?

Har gjort den själv.


Är det någon som vill ha en header ?

Tänkte jag kunnde prova på att göra headers till andra.


Så om ni vill ha en header så kan ni väll kommentera och skicka bilderna som jag ska använda på:
HorseLive@live.com



 

Av Ida Andersson - 4 januari 2011 19:58

 Nu är det Hiss eller Diss då det är ni som ska tycka om vad ni tycker om det jag vissar.

Idag är det ett Combo ridregntäcke, som man kan hitta på Myone.se

Länk:http://www.myone.se/product/179-ridregntacke-combo.aspx


Jag vet inte vad jag tycker om det så kommentera vad ni tycker om det istället !


  

  

Av Ida Andersson - 4 januari 2011 18:16

 Jag är med och tävlar på http://tvillingryttarna.blogg.se


Så nu ska jag skriva lite om mig själv och lägga upp en bild.

Ni behöver inte kommentera detta om ni inte vill då detta bara är till tävlingen .



  

Jag har en blogg om mitt hästliv.

Och just nu har jag ingen häst men jag letar så du kan man följa mitt häst letande också.

Och när jag har fått en häst så ska jag fortsätta att tävla dressyr och försöka komma så långt jag kan.

Så man kan säga att jag är en satsande dressyr ryttare.

Jag har ingen häst nu för att jag var tvungen att avliva min D-ponny

Bodyguard, han blev bara 12 år.

Hoppas ni följer min blogg och kommenterar.



Av Ida Andersson - 4 januari 2011 17:43

 Så nu är jag äntligen hemma !
Har försökt med alla grejer men jag har verkligen inte kunnat blogga.

Jätte synd då statistiken sänkts sjukt mycket men jag hoppas på att få upp den ganska snabbt igen.


Nästa inlägg kommer aldelles strax då jag tänkte göra hiss ELLER diss.

Sen ska jag göra andra roliga inlägg också.


Har ni något önskemål om vad jag ska blogga om?


   Älskar min Java.

Tänkte göra ett inlägg om Java när hon och jag tränar Agilety (stavning?!)
Ja eller hoppning kan man också säga.

 Skulle det vara något roligt för er att läsa om ?

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards