horselive

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ida Andersson - 1 januari 2011 22:52

 Tack så hemskt mycket, förra gången jag kollade så var det 14 besökare och nu när jag kollade så var de 21 alltså besök rekord på bloggen!
Fortsätt så. 

Nu är det bara kommentarerna och inläggen som ska flöda in.



Tack för att ni gör det värt för mig att blogga !


Kram Ida

Av Ida Andersson - 1 januari 2011 20:58

 Jag hissar detta Rhino täcket.

  

Det är riktigt snyggt, och man kan ta av hals biten på täcket.

Det kostar 1785 kr.

Om det är någon som är intresserad av det finns det på Myone´s hemsida, här kommer också en länk:http://www.myone.se/product/2858-rhino-medium-plus.aspx




Jag dissar detta täcket då jag verkligen inte tycker det är fint eller att det inte är värt pengarna.


   

Det kostar 1445 kr.

Det finns också på myone.se



Vad tycker ni ?   

Av Ida Andersson - 1 januari 2011 20:07

 Imorgon ska jag åka till Jönköping i 3 dagar kommer hem på tisdag kväll, min lillebror ska spela Halby cupen.

Så då ska man vara där uppe med sina töser Hanny och Julia.

Mysigt !


Men det blir kanske lite sämre uppladning..

Jag ska ta med mig datan men jag vet inte om jag kan gå in på internet där.

Annars blir det inlägg från min mammas mobil men problemet blir då att jag inte kan lägga in bilder.

Men ska verkligen försöka uppdatatera ändå.


Snart kommer hiss och diss på bloggen så ha koll på vad som händer.


Så länge bjuder jag på en bild som  Zcuaalic@bdb

har redigerat till mig.


   Tack så mycket !


Av Ida Andersson - 1 januari 2011 14:52

 Hejsan, idag skulle jag igentligen till Julia och fota henne men jag fick inte av mina föräldrar som sa att det var för halt att köra ut mig..

Men jag hoppas verkligen att vi kan göra det en annan gång Julia för jag vill verkligen träffa dig, hoppas du förstår det !


Ja idag så blir det till att packa då min lillebror ska på handbolls cup och jag ska sova på hotell  


Ska bli mysigt faktiskt.

Sen är mina kompisar där uppe också så det blir nog en och en annan shopping runda !


På torsdag nästa vecka så ska jag provrida Hickory igen, längtar verkligen efter honom, och då ska min gamla ridlärare följa med och rida honom och hjälpa mig lite, så då kommer det väll ännu mer bilder, kanske någon film också !



Nu ska jag snart ut och gå med min familj så efter det blir det många fler inlägg, tänkte starta en tävling också.

Vad tycker ni om det ?

Jaja, men jag bjuder på en bild så länge :



 


Haha min lilla prins!

Kommentera nu. 

Av Ida Andersson - 1 januari 2011 03:00

 Gott nytt år, kära bloggläsare!


Jag känner på mig att det kommer bli ett bra år, iallafall bättre än 2010.

2011 kommer att bli bäst och jag ska verkligen satsa ute på banorna så fort jag får en häst så se upp !
Känner mig taggad till att blogga och att göra bloggen ännu större !

Bjuder på en bild som jag har satt ihop med många minnen från 2010.   



 



Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards