horselive

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Ida Andersson - 10 januari 2011 21:23

 Det fanns ett önske inlägg om att jag skulle skriva om det bäst minnet med Bodyguard, Men eftersom jag inte har haft honom så länge har jag inte riktigt något favorit minne utan jag tänkte jag kunde skriva några stycken istället och sen se om det är någon bild på just det tillfälet.


Jag börjar när jag var och kollade på honom för första gången då jag så fort såg honom, blev förälskad.

Det gick också jätte bra när jag red honom.

  

Sen var det såklart när jag fick hem honom och fick ta hand om min lilla prins, jag har några bilder på honom andra dagen jag har honom och jag fotade han i hagen.
Jag kom ihåg hur roligt det var att just min häst skulle stå och vänta på mig i hagen.

       


Sen var det också när jag fick rida ute på ängen och bara ösa iväg i full gallop på honom, få känna på hans styrka, känna att man lever!

Det var  verkligen härligt!

Bilderna kommer inte exakt från den dagen men har lite andra bilder från när jag red på ängen (:

        

Sen var det ett speciellt när jag och Frida red ut barbacka och allting gick så bra !

Han försökte inte göra någoting dumt och allt gick bra, verkligen.

Det var sol och varmt ute.

En riktigt dröm dag.

Sen stog vi ute och pysslade med hästarna jätte länge.

En bild från när vi pysslade med dem :)

   Jag har också haft många fina stunder när vi tränade och så men, det har inte blivit så himla mycket, så jag hoppar över den biten och tar dem som verkligen betyder något för mig!

Som sista dagen med honom, så pysslade vi om honom och mös med honom, han gillade verkligen det!

Och jag fick sitta på han för sista gången, det var väldigt speciellt den dagen.

Jag orkar inte skriva mer, då jag snart börjar böla men..

Här kommer lite bilder:

        

Det var dem alldra bästa minnena med BodyGuard.


Älskar dig min prins !

   

Av Ida Andersson - 10 januari 2011 20:36

 Ja som sagt är skolan igång igen och det kommer bli svårare att uppdatera hela tiden, men jag ska verkligen försöka !



Snart kommer ett önskeinlägg om mina  finaste stunder med bodyguard så ha koll (;

Så länge bjuder jag på en bild sen igår (:


    Sötnos ! 


   

Av Ida Andersson - 10 januari 2011 19:35


Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards