horselive

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Ida Andersson - 15 januari 2011 23:16

 Hejsan, idag har jag varit och kollat på en möjlig stallplats, stallet är verkligen jätte fint dock kostar det lite mer och det finns inte tillgång till ridhus.

Vi får se vad vi bestämmer oss för, iallfall jätte trevliga människor.


Senare idag har jag varit och shoppat med mina kompisar.

Mysigt, sen var vi och kollade på en av mina kompis storebror som spelade handbolls match, Hahha så roligt vi hade.


Imorgon drar det iväg och jag ska till Hickory ännu en gång, min ridlärare ska komma och kolla på honom, hoppas hon gillar han!

Som sagt går statistiken bara neråt men jag kan inte göra något åt det :/

Jag känner inte att jag har så mycket att blogga om för tillfälet heller,men när jag har fått en ny häst så kommer det vara mycket enklare att uppdatera med nya grejer och foto och allting typ!


Tänkte lägga in ny hiss och diss, så det kommer snart..

   

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards