horselive

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Ida Andersson - 8 januari 2011 22:19

 Är det någon som ska till Göteborg Horseshow?

Isåfall när ?


   

Av Ida Andersson - 8 januari 2011 21:51

 Det har helt klart blivit något fel på bloggen, det gick inte att kopiera bilden !!?


Så nu får ni göra så här istället:


Ni får gå in på min bdb som heter : hestlive
sen klickar ni fram den bilden som ni skulle lägga upp, den hittar ni på det datum där det står 8 och sen är det den fjärde bilden.


När ni sedan har gjort det så får ni kommentera att ni har lagt upp den på din blogg och länka sedan din blogg till mig.

När jag har kollat på den så får ni en läkning i en hell vecka.


Förlåt för mistaget !



 

Av Ida Andersson - 8 januari 2011 12:35

 Nu är det så att jag tänkte dela ut några länkningar på bloggen.

Så om du laddar upp denna bilden, på din blogg:


   Och sen kommenterar du att du har lagt in bilden på din blogg, och länkar till den sidan, så kommer ni att få en länkning på min blogg som kommer stå till nästa lördag igen.


Så om ni vill bli länkade så sätt fart!


 

Av Ida Andersson - 8 januari 2011 11:49

 Nu har jag frågestund här på bloggen, så nu kan ni fråga vad ni vill!


Sen ska jag svara på dem när jag kommer hem ikväll!


SÅ bara fråga på nu !

allt du kan komma på.

Så lovar jag att svara ärligt på frågorna.


 

Bild från teneriffa.  


 

Av Ida Andersson - 8 januari 2011 00:09

 Kan det typ inte bli söndag nu?

Då ska jag kolla på Hickory igen.
Jag tycker så mycket om honom ! 


Imorgon är hela familjen ledig så då blir det nog att åka och kolla på nya narnia, och gå och shoppa lite, om jag köper något så kommer såklart bilder på det imorgon !


Tänkte starta en tävling på bloggen vad tycker ni om det ? 

Och vad tycker ni ska vara pris då?

Tänk på att jag tar i mot önskningar nu så skriv då !


Är de någon som vill se bilder på mig eller fler bilder på mina hästar?


Här får ni en bild på mig så länge .


   

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards