horselive

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Tävlar

Av Ida Andersson - 4 januari 2011 18:16

 Jag är med och tävlar på http://tvillingryttarna.blogg.se


Så nu ska jag skriva lite om mig själv och lägga upp en bild.

Ni behöver inte kommentera detta om ni inte vill då detta bara är till tävlingen .



  

Jag har en blogg om mitt hästliv.

Och just nu har jag ingen häst men jag letar så du kan man följa mitt häst letande också.

Och när jag har fått en häst så ska jag fortsätta att tävla dressyr och försöka komma så långt jag kan.

Så man kan säga att jag är en satsande dressyr ryttare.

Jag har ingen häst nu för att jag var tvungen att avliva min D-ponny

Bodyguard, han blev bara 12 år.

Hoppas ni följer min blogg och kommenterar.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Andersson - 5 mars 2011 13:03


Så nu tror jag att ni förstår att jag ska blogga hos de istället.   Så gå in och följ mig och Hickan på :http://dressyrteam.blogg.se/       ...

Av Ida Andersson - 4 mars 2011 23:16


 JA gå in själva och kolla så kanske ni fattar ;)   http://dressyrteam.blogg.se         ...

Av Ida Andersson - 4 mars 2011 21:44


    Ja snart ska ni få en överaskning!Så håll er uppdate för det kan komma när som helst..        ...

Av Ida Andersson - 3 mars 2011 18:43

Ja, det verkar som om inte några av er förstått vad som har hänt med Hickan, men det är så att han fick en hovböld, så i tisdags ringde Marian i stallet till mamma och sa att han inte ville stå på sitt vänster ben.   Så mamma tog ut en veterinär ...

Av Ida Andersson - 3 mars 2011 15:22

 Ja idag är jag helt ledig från läxor och pluggande.   Så jag är på G på att blogga idag om jag orkar, men jag vet ärligt talat inte om jag vill blogga längre för, det blir aldrig bättre.   Antingen så går det jätte bra med bloggen eller så i...

Presentation


Bild på mig :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards